воскресенье, 30 сентября 2012 г.

Портфоліо проекту


Портфоліо проекту

Назва проекту: «Відома та невідома Британія».

Назва навчальної теми: «Велика Британія. Подорож визначними місцями Лондону».

Основний та другорядні навчальні предмети: англійська.

Вік учнів, клас: 7 клас (12-13 років).

Стислий опис проекту:
Проект «Відома та невідома Британія» розрахований на учнів 7-х класів. Проводиться в рамках теми «Велика Британія (знайомство з визначними місцями Лондона)» з англійської мови. Учні, об’єднуючись в групи, знаходять та систематизують інформацію щодо історії визначних місць, створюють презентації. Учні беруть інтерв'ю, роблять записи, збирають друкований та ілюстрований матеріал.

Плани:

Навчальні цілі:
- прилучатися до культури країни, мова якої вивчається;                               
- формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; 
- усвідомлювати мету поставленого завдання;
- ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
- активно застосовувати мову, що вивчається;
- знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію;
- розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається.

Опис оцінювання:
За допомогою З-Х-Д таблиці та методу «Думаємо-Об’єднуємось-Ділимось», вчитель визначає навчальні потреби учнів та встановлює навчальні цілі. Далі через  зустрічі й консультації за проектом та учнівського самооцінювання та рефлексії вчитель відслідковує прогрес у їх навчанні, надає зворотній зв’язок та відповідає на учнівські питання. Протягом проекту вчитель оцінює навички спільної діяльності учнів. Завершується проект учнівською конференцією та демонстрацією учнівських презентацій, які оцінюються за допомогою контрольного списку.

Діяльність учнів:
Вчитель спочатку планує проект в рамках теми програми, викладає ідею на уроці та передає буклети батькам, учні за участі вчителя обговорюють зміст і характер проекту, способи збирання інформації , потім проводить онлайн-опитування серед учнів з метою виявлення рівня знань за темою. На початку проекту вчитель демонструє презентацію. Протягом демонстрації учні заповнюють З-Х-Д таблицю та намагаються знайти відповідь на основні питання проекту. Після цього учні об’єднуються в мікро групи. Учні беруть інтерв'ю, роблять записи, збирають друкований та ілюстрований матеріал. Основна мета цього етапу - збирання інформації, яку вони будуть представляти у вигляді власних презентацій. Є пошукові , дослідницькі, творчі, ігрові, практико – орієнтовані групи.

Відомості про автора:
Гузіва Наталія Валеріївна
Вчитель англійської мови
М. Харків, Харківська гімназія №65

Відомості про тренінг:
Дати: 24.09.12. – 28.09.12.
Харківська гімназія №65
Тренер: Бессмертна Євгенія Андріївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий